מקרקעין, נדל"ן ותכנון ובניה הינם מתחומי הליבה של משרד א. שילה ושות' מאז 1955.

מחלקת המקרקעין של המשרד עוסקת בליווי מיזמי נדל"ן, לרבות שכונות מגורים גדולות, מתחמי דיור מוגן, מבני תעשייה ועוד. עוה"ד אליהו שילה ואורי שילה שימשו במשך שנים רבות יועצים משפטיים של וועדות מקומיות לתכנון ובנייה וייצגו את מדינת ישראל בהליכים משפטיים רבים ועו"ד ליאור דץ שימש חבר המועצה הארצית לתכנון ובנייה. הצוות של משרדנו בתחום התכנון והבנייה מציג יכולות ייחודיות בתחום התכנון והבנייה, המשלבות ידע רב שנים מכל התחומים המקצועיים הנדרשים.

מחלקת התכנון והבניה של א. שילה ושות' עורכי דין עוסקת בייעוץ בשלבים מקדמיים של פרוייקטים לבנייה ולהקמת מתקני אנרגיה, בדיקות ייתכנות תכנוניות, חוות דעת אסטרטגיות, וייצוג משפטי בפני ועדות תכנון ובניה, ועדות ערר ובתי המשפט לעניינים מינהליים.

מחלקת המקרקעין והתכנון והבניה עוסקת גם בליווי הכנה של תכנית מתאר, ליווי יזמים, הכנת חוזים בתחום המקרקעין, ליווי הליכי הפקעה, השבחה ותביעת פיצויים, ניהול מו"מ עם יזמים ורוכשים, ניהול מערכת רישום זכויות עבור חברות משכנות, לקוחות מסחריים ולקוחות פרטיים.

מחלקת המקרקעין והתכנון ובניה של משרדנו קידמה בהצלחה רבה פרוייקטים ייחודיים לגיל הזהב; ועורכי הדין במשרדנו צברו נסיון רב בהתאמת התכנון המודרני לדיירי פוטנציאליים של מתחמי דיור מוגן.

המידע עוזר לך? שתף עם חברים.